Autor Tema: Velella a La Vall  (Leído 1299 veces)

beptaltavull

  • Visitante
Velella a La Vall
« en: Mayo 05, 2013, 11:20:01 am »
Després de dues setmanes sense una sortida de fotos i amb un "mono" d'olé, ahir vam aprofitar
per sortir un parell d'hores amb en Joan A. i en Manel Almar... llàstima de no tenir més temps i aprofitar la posta de sol.
Polaritzaor + ND + cartulina pel cel i revelada amb ajustos bàsics d'ACR


La Vall 1024-3 por bepciutadella, en Flickr

 Nikon D700     Exposición 0.5     Aperture f/16.0   Lente 24 mm    Velocidad ISO 100


imported_admin

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #1 en: Mayo 05, 2013, 11:26:02 pm »
Aquets cels no em convençen , Bep. Es veu com a "rentat".
Crec que el cel desmereix aquesta bona foto.

beptaltavull

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #2 en: Mayo 06, 2013, 10:02:15 am »
Tens tota la raó Jaume... a jo tampoc m'agrada gaire  :-/ :-/ potser ja sigui hora de comprar-me els degradats...o, canviar-li el cel  :D :D

VLafebre

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #3 en: Mayo 06, 2013, 04:48:47 pm »
Doncs ja que heu dit lo del cel... sí, hi estic d'acord. Una llàstima per una foto magnífica. Bep, vols dir que no es pot arreglar amb una estona de PS?

beptaltavull

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #4 en: Mayo 06, 2013, 06:56:18 pm »
Segona versió... he contrastat el primer pla i he intentat millorar la part de dalt  :-/ :-/ :-/ Que vos sembla?

 

                                                                                                                     Modificación de la temperatura de color y rectificación del halo

PepePenafiel

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #5 en: Mayo 06, 2013, 07:08:35 pm »
Está imagen tiene un primer plano muy bienos, de esos a los que nos tienes acostumbrados pero el resto no está a al misma altura.
A mi me parece ver un halo alrededor de la costa de la derecha y el color del cielo , no sé si la cartulina no le ha acabado de sentar bien esta vez Bep.
En esta segunda version tiene mas contraste el cielo, eso si. Pero el color no me convence.

juancuadros

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #6 en: Mayo 06, 2013, 07:16:17 pm »
Hola Bep: Personalmente me gusta más la primera versión y creo que la imagen es fiel a la luz que tenías. Indudablemente y como tu bien dices, con la puesta de sol hubiera ganado mucho. El momento creo que
estuvo bien aprovechado. Un saludo.

beptaltavull

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #7 en: Mayo 06, 2013, 10:45:13 pm »
Bueeeeeno... he modificado mi entrada anterior para aprovechar el espacio...

En la segunda versión tan solo he modificado la temperatura de color y he corregido el halo que apuntaba Pepe...

a mi modo de ver ha mejorado bastante y por lo que veo tenia una temperatura demasiado cálida que afeaba el cielo...

Vosotros que decíis??

imported_admin

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #8 en: Mayo 07, 2013, 10:53:23 am »
Molt millor,Bep.
Crec que val la pena que retoquis (aclaris) un pel el perfil (la cresta) de la roca de la dreta.

beptaltavull

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #9 en: Mayo 07, 2013, 03:31:27 pm »
Cita de: 6A6F6662650B0
Molt millor,Bep.
Crec que val la pena que retoquis (aclaris) un pel el perfil (la cresta) de la roca de la dreta.

La "cresta" te un canvi de vegetació a la part de dalt, de mates i pedres a pins i que els mateixos pins es feien ombra... :-[ :-[

imported_admin

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #10 en: Mayo 07, 2013, 04:29:35 pm »
Ah.
Veus?, en aquest cas, tot i no sent fidel a la realitat, jo hi donaria un puntet de llum. No sé si seria correcte.

beptaltavull

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #11 en: Mayo 07, 2013, 06:23:36 pm »
Cita de: 56535A5E59370
Ah.
Veus?, en aquest cas, tot i no sent fidel a la realitat, jo hi donaria un puntet de llum. No sé si seria correcte.

Gracies Jaume, ho he provat i queda be [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif] no sé si val la pena tornar-la a posar... ;)

CarlosSilvestre

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #12 en: Mayo 07, 2013, 06:32:18 pm »
llego tarde y hay muchas opiniones así que no leo nada y parto de cero.
El primer plano para mi perfecto: es atractivo, tiene colorido y detalle.
La composición general también.
El cielo es flojo, sin garra. En el último arreglo mejora muchísimo pero "veo halo" (mira hay quien ve dominantes y quien ve halos).
La típica foto buena que por un detalle se queda en buena nada más lo que, hablando de tu calidad, no es poco.

VLafebre

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #13 en: Mayo 07, 2013, 07:18:17 pm »
Buuuffff...!!. Estic segur que ara em diràs de tot, Bep, però la tonalitat en que ha quedat l'aigua i el cel després de retocar la temperatura de color no m'acaba de convèncer. És cert que en el meu primer comentari feia referència al cel, però ho feia en referència i seguint el comentari d'en Jaume, que el veia com a "rentat" (és a dir, amb manca de "ganxo"), però les tonalitats m'agradaven més aquelles. Ho sento.

Però mantinc el que ja vaig dir, una bona foto.

beptaltavull

  • Visitante
Re: Velella a La Vall
« Respuesta #14 en: Mayo 10, 2013, 05:47:06 pm »
Gràcies companys, la diversitat es el més positiu, aquest dia el cel no acompanyava... que hi farem  :( :( :(