Autor Tema: Bocana des port de Maó  (Leído 984 veces)

raulsintes

  • Visitante
Bocana des port de Maó
« en: Abril 28, 2013, 11:32:20 am »
Carlos, tu foto es muy buena; mi aportación no es tan meritoria, pero no me mojé los pies.  ;D ;D ;D


VLafebre

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #1 en: Abril 29, 2013, 01:29:01 pm »
Bona foto, Raül. M'agrada la composició en diagonal de les roques del primer terme així com la situació de l'horitzó en el terç superior. Tal vegada, amb el cel una mica més "canyero", encara seria millor.

I... lo de la mullada de peus d'en Carlos, explica, explica, dóna més detalls ;D ;D

joangomila

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #2 en: Abril 29, 2013, 09:34:06 pm »
Molt bona foto, Raul, estic d'acord amb el que comenta en Vicenç.
Jo li veig una certa dominant magenta que no se si és una tonalitat del moment en que vas fer la foto o si és una dominant, supòs que deu ser lo primer per que a en Vicenç no ni passa una de dominant per davall es nas sense que s'en adoni ;)

imported_admin

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #3 en: Abril 30, 2013, 10:27:27 am »
1. D'acord amb els companys.
2. Trobo a faltar una mica de detall o focus al primer pla.
3. Joan, ara que ho dius, potser sí que hi veig una discreta dominant magenta. Vicenç?

VLafebre

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #4 en: Abril 30, 2013, 02:09:42 pm »
Joan, Jaume,
Sí, jo també li vaig veure aquesta dominant des del primer moment, però no vaig dir res per dos motius, que es poden resumir en un de sol:

a) Per mí prenia més importància el conjunt de la foto que no pas la dominant, i vaig voler destacar els punts positius.

b) En certa manera em sap greu parlar habitualment de dominants, com si anés a buscar defectes (cosa que, evidentment, no és així), i no volgués parlar d'altres aspectes de les fotos.

En aquest cas, em fa l'efecte que la dominant és vermella més que magenta.

Raül, si m'envies el teu correu electrònic, et puc enviar la foto tal com jo veig que hauria de ser o, si em dónes autorització, la pujo directament aquí.

raulsintes

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #5 en: Abril 30, 2013, 04:39:31 pm »
Venga Vicenç, arrange-la tu així cóm creus que hauria de quedar la foto, aquí venim a aprendre uns d'els altres per millorar un poc més cada dia.

imported_admin

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #6 en: Abril 30, 2013, 04:42:28 pm »
M'agrada la proposta i la resposta. ;)

VLafebre

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #7 en: Abril 30, 2013, 06:11:24 pm »
Amb tota la humilitat Raül, així és com jo la deixaria. Li he tret vermell a tota la foto i li he donat una mica més de contrast a les roques.


beptaltavull

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #8 en: Mayo 01, 2013, 11:22:21 am »
M'agrada moltíssim la foto Raúl, desde un primer moment havia vist, o em semblava veure aquesta dominant vermellosa,
però apart d'açò m'agrada molt les textures, la profunditat i els tons. [smiley=tekst-toppie.gif] [smiley=tekst-toppie.gif]

CarlosSilvestre

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #9 en: Mayo 01, 2013, 03:54:40 pm »
Es verdad que al ver la corrección de Viçens se aprecia la dominante que existía en la original. Por lo demás me parece una buena composición Raúl.

raulsintes

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #10 en: Mayo 01, 2013, 07:50:06 pm »
Moltes gràcies Vicenç, la foto ha millorat molt amb aquest retocs teus. M'haig d'anar educant la vista i sé que ho assoliré amb l'ajuda de tots vosaltres.

PepePenafiel

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #11 en: Mayo 01, 2013, 08:34:51 pm »
Muy buena composición Raul.
No puedo ver la imagen de Vicenç.

VLafebre

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #12 en: Mayo 02, 2013, 09:02:23 pm »
Cita de: 293A2E372832352F3E285B0
Moltes gràcies Vicenç, la foto ha millorat molt amb aquest retocs teus. M'haig d'anar educant la vista i sé que ho assoliré amb l'ajuda de tots vosaltres.

Gràcies a tu, Raül.

Sisplau, penja tu la foto de nou i així podré jo eliminar la meva de la meva galeria i, de pas, potser així la pugui veure en Pepe.

raulsintes

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #13 en: Mayo 03, 2013, 07:38:54 pm »
La ves ahora Pepe.


PepePenafiel

  • Visitante
Re: Bocana des port de Maó
« Respuesta #14 en: Mayo 04, 2013, 07:47:27 am »
La veo. :o
Es verdad que ahora se aprecia esa dominante. No deja de sorprenderme el alto grado de educación visual de gente de este foro.
Cuando edito una imagen a veces tengo que irme a forzar dominantes hacia uno y otro lado (magenta-verde) para luego darme cuenta de la existencia de algunas.
La opción barbecho de Vicenç también me descubre al siguiente día cosas increíbles que no veía el día anterior.
Aunque reconozco que en otras ocasiones me parece verlas y tras ver que no hay comentario alguno de mi querido comando magenta me doy cuenta que no existe.
Gracias Raúl sigo pensando , como todos, que es una muy bonita imagen y un buen trabajo el que nos has presentado en este foro.
Vicenç ¿que has hecho exactamente para rectificar esta dominante?.
¿Un poco de cyan, un poco de azul..y ¡ale-hop!?
Saludos