Autor Tema: A redossa  (Leído 1021 veces)

beptaltavull

  • Visitante
A redossa
« en: Mayo 10, 2013, 05:53:49 pm »
Com que el cel de l'última no va acompanyar, he esperat uns dies i he tornat al lloc del crim... però
com que altres circumstàncies també havien canviat, he hagut de canviar de tema.
Estava plovisquejant en aquell moment, no sabia si partir o quedar-me... per sort em vaig quedar  ;)


A resguardo por bepciutadella, en Flickr

 Nikon D700   Exposición 3   Aperture f/20.0   Lente 24 mm   Velocidad ISO 100

CarlosSilvestre

  • Visitante
Re: A redossa
« Respuesta #1 en: Mayo 10, 2013, 06:25:50 pm »
¡¡¡Halaaaaa....!!! Te guardabas este pedazo cielo en la recámara ¡eh? Magnífico.
Por cierto, ¿alguien tuvo oportunidad de fotografiar el cielo "empedrado" sobre Menorca ayer Jueves 9 de Mayo por la tarde? A mi me pilló desarmado pero era también fotogénico.

beptaltavull

  • Visitante
Re: A redossa
« Respuesta #2 en: Mayo 11, 2013, 09:57:26 am »
Cita de: 1E3C2F31322E0E34312B382E292F385D0
¡¡¡Halaaaaa....!!! Te guardabas este pedazo cielo en la recámara ¡eh? Magnífico.
Por cierto, ¿alguien tuvo oportunidad de fotografiar el cielo "empedrado" sobre Menorca ayer Jueves 9 de Mayo por la tarde? A mi me pilló desarmado pero era también fotogénico.

Este cielo fue 4 dias después del anterior y en cuanto a lo que dices del cielo empedrado, ese dia,
en ciutadella, creo recordar, habia un cielo encapotado, gris y con poca gracia... :-/ :-/ :-/

VLafebre

  • Visitante
Re: A redossa
« Respuesta #3 en: Mayo 11, 2013, 12:57:32 pm »
Com que en aquesta foto sí que hi tinc accés...

Un cel espectacular i molt ben tractat, Bep. Els reflexos i la tonalitat de l'aigua també m'agraden. La llàstima és la situació de la barca, que si hagués estat una mica desenganxada de la costa, hagués millorat la disposició dels elements i, en conseqüència, l'aspecte final de la foto. 

imported_admin

  • Visitante
Re: A redossa
« Respuesta #4 en: Mayo 12, 2013, 12:01:05 am »
Molt xula, Bep.
Fotofindera.

beptaltavull

  • Visitante
Re: A redossa
« Respuesta #5 en: Mayo 12, 2013, 11:05:41 am »
Gracies per les vostres aportacions companys... Vicenç, crec que aquesta la pots veure perque l'enllaç prové de Flickr...
En quant a la situació del veler, he de dir-te que esperava que algú fes aquest comentari, ja que mentre feia la foto estava pensant el mateix... :-/ :-/
Vaig fer una prova de clonar-lo a un terç de l'horitzó i m'agradava molt més... però... no és el meu estil  :-/ :-/

VLafebre

  • Visitante
Re: A redossa
« Respuesta #6 en: Mayo 12, 2013, 12:20:44 pm »
Cita de: 474055514449514453504949250
Gracies per les vostres aportacions companys... Vicenç, crec que aquesta la pots veure perque l'enllaç prové de Flickr...
En quant a la situació del veler, he de dir-te que esperava que algú fes aquest comentari, ja que mentre feia la foto estava pensant el mateix... :-/ :-/
Vaig fer una prova de clonar-lo a un terç de l'horitzó i m'agradava molt més... però... no és el meu estil  :-/ :-/
Com hauràs pogut veure, la meva referència sobre l'emplaçament del veler no era pas una crítica, sinó un comentari sobre els imponderables que tot sovint ens trobem quan fem fotos.

Entenc i comparteixo la teva opinió sobre el clonatge. Tampoc no és el meu estil. ;)

imported_admin

  • Visitante
Re: A redossa
« Respuesta #7 en: Mayo 12, 2013, 01:16:35 pm »
i... si t'haguessis desplaçat cap l'esquerra?. Podies?

beptaltavull

  • Visitante
Re: A redossa
« Respuesta #8 en: Mayo 12, 2013, 10:24:56 pm »
Gràcies de nou... tenia suficient espai per moure'm cap a l'esquerra, però acabava d'enquadrar
un primer pla i tenia una altra composició amb altres elements... es va produir aquest moment i per
captar-lo no volia moure el trespeus per no perdre la posició, per tant sols vaig moure la ròtula...
no es pot tenir tot... :'( :'( :'(