Autor Tema: Roselles de primavera  (Leído 638 veces)

joangomila

  • Visitante
Roselles de primavera
« en: Mayo 17, 2013, 09:16:22 pm »
Es dia que vam fer sa sortida a La Vall amb en Manel i en Bep, abans d'arribar a sa platja, ens vam aturar a fer unes quantes fotos a unes roselles que hi havia enmig del camp. Com que no estic gaire convençut de ses fotos que vam fer a sa platja (ja els hi heu fotut prou canya a ells dos i jo m'en vull salvar ;D). Vos deix sa foto que vaig fer a ses roselles en qüestió, tot i que potser que no em basti canviar sa temàtica per a salvar-me de ses crítiques.... ;).
Aquí la teniu:



Cámara    Nikon D5000
Exposición    0,002 sec (1/500)
Aperture    f/3.2
Lente    90 mm
Velocidad ISO    200
Tendencia de exposición    0 EV
Flash    No Flash

imported_admin

  • Visitante
Re: Roselles de primavera
« Respuesta #1 en: Mayo 18, 2013, 12:43:32 pm »
M'encanta la imatge tal com l'has enquadrat.
Has enfosquit espressament la part superior?
No sé si serà perque soc cromofílic o què, però aquest colors m'alegren molt la vista i l'esperit. :-)

CarlosSilvestre

  • Visitante
Re: Roselles de primavera
« Respuesta #2 en: Mayo 19, 2013, 10:17:48 am »
Me gusta el encuadre con el grupo desenfocado del fondo. Buena foto.

joangomila

  • Visitante
Re: Roselles de primavera
« Respuesta #3 en: Mayo 20, 2013, 08:12:24 pm »
La part superior era una mica més fosca. No he fet cap tractament per zones, només a nivell general en tota la foto.
El encuadre fue lo que me llamó la atención de la foto. Sobretodo la idea de dejar el primer plano enfocado buscando un buen bokeh y con esa zona verde que separa las amapolas enfocadas de las que no lo están.

VLafebre

  • Visitante
Re: Roselles de primavera
« Respuesta #4 en: Mayo 21, 2013, 01:11:33 pm »
Coincideixo totalment amb els comentaris d'en Jaume i en Carlos. Bon enquadrament i bon processat. Ergo... bona foto, Joan.

PepePenafiel

  • Visitante
Re: Roselles de primavera
« Respuesta #5 en: Mayo 21, 2013, 08:50:10 pm »
Una imagen muy agradable,destacable ese encuadre.

juancuadros

  • Visitante
Re: Roselles de primavera
« Respuesta #6 en: Mayo 21, 2013, 09:46:31 pm »
Hola Joan: Me gusta, pero en mi opinión creo que el primer plano de las amapolas tendría que tener más presencia.
Es posible que con  un punto de vista más bajo y acercando un poco se hubiera conseguido. Ya te digo...solo mi
opinión.

beptaltavull

  • Visitante
Re: Roselles de primavera
« Respuesta #7 en: Mayo 21, 2013, 10:03:01 pm »
M'agrada molt l'efecte aconseguit, com ja ho vam xerrar, i només per gust personal, m'agradaria més càlida  [smiley=tekst-toppie.gif]

joangomila

  • Visitante
Re: Roselles de primavera
« Respuesta #8 en: Mayo 21, 2013, 11:06:05 pm »
Cita de: 3D22363934223633253824570
Hola Joan: Me gusta, pero en mi opinión creo que el primer plano de las amapolas tendría que tener más presencia.
Es posible que con  un punto de vista más bajo y acercando un poco se hubiera conseguido. Ya te digo...solo mi
opinión.

Gracias por tu opinión, Juan, el tema de bajar el punto de vista me hacia aparecer el horizonte y el cielo, cosa que queria evitar en esta foto. Este es uno de los motivos por los que hice este encuadre.